[slikom] Re: za Gordana

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 Mar 2006 07:30:16 +0100

Pozdrav, chateri, evo je rijeseno.
Istina da sam trebao instalirati mirc koji trenutno NISAM imao instaliran,
no dobro.. Kad tad sam morao.
Pricaonica na Krstarici radi na sljedeci nacin, naravno, preko mirca, jer ja
bas i ne volim web-chatove.
Kad se prikacite na server, krstarica vam ne da da udjete niti u jedan
kanal. Tocno. Za pocetak trebate registrirati svoj nickname. Postupak je
sljedeci:
1. Provjerite s kojim ste se nickom prijavili i ako vam se svidja predjite
na tocku 3.
2. Upisite na liniju na koju inace tipkate poruke /nick zeljeni_nick. Ako je
nickname slobodan, tj. nitko ga ne koristi, promijet ce se. Ako nije,
igrajte se s varijacijama na temu.
3. U bilo kojem prozoru mirca, pozeljno u statusnom, upisite:
/msg nickserv register lozinka e-mail
Umjesto rijeci 'lozinka' upisat cete naravno password po zelji a umjesto
'e-mail' svoju e-mail adresu. Upisite TOCNU adresu, jer vam na nju stize
konfirmacijski kod.
4. Provjerite e-mail, pronadjete poruku od Pricaonice i u njoj je uz
uobicajena upozorenja bla bla pod navodnicima sintaksa /msg nickserv bla bla
bla.... Samo je iskpirajte i zalijepite u mirc - server ce vam javiti da ste
se uspjesno registrirali.
5. Svaki sljedeci put kad se logirate na Krstaricu morate ukucati sljedecu
naredbu:
/msg nickserv identify lozinka
Ovdje pretpostavljamo da je u box-u za upisivanje nickname-a ostao upisan
nick s kojim ste se registrirali.
ili
ako se snalazite  po mircovim menijima pronadjite negdje opciju 'perform' i
navedenu liniju upisite u nju. To ce natjjerat mirc da svaki put kad se
spaja ispali tu naredbu automatski, kako se vi ne biste davili s tim.
Eto, zabavljajte se, ja vam se mozda koji put priklucim, samo javite na
kojem ste kanalu.
Regards

ICQ #274696026