[slikom] za Borisa Bjedova

  • From: Vera Despotovic <veradespot74@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Jan 2011 13:49:43 -0600

Cao Borise!!!

Ja sam daleko od strucnosti sto se racunara tice, ali evo i ja sam trazila pomoc za word 2003 za neke precice da mi se malo objasne pa izgleda neko ne zeli da pomogne, neko ne zna ali sta nam je tu nam je. Dodje mi nekad da pozovem neke koji bi mi znali dati bar neke tacne informacije pa da platim i zavrsim. Ja sasvim slucajno imam kod mene word 2003 i ako imas skipe ja ti ga jedino tamo umijem poslati.
Ako imas skype ti me stavi na kontakt listu i ja cu ti to vrlo rado poslati.
Skype kontakt je veradespotovic.
Veliki pozdrav svima.