[slikom] windows live messenger i jaws

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleksandra.alexbg@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Jun 2010 10:33:28 +0200

Pozdrav svima,
zanima me sledece: Imam neki Windows live messenger. Naravno, nece da radi bez
ubdate-a. Kada se instalira nova verzija, naravno, nece da radi sa jawsom
najbolje to jest ne cita mi poruke koje kucam. Iskreno vise mi odgovara obican
messenger koji je vec u racunaru, ali zbog nekih svojih stvari po nekada imam
potrebu za windows live.
Dakle, pitanje je sta da radim da windows live progovori sa jawsom i da li je
to u opste moguce?
Ako nije moguce sa najnovijom verzijom, kako da zadrzim staru, a da pri tom ne
zavisim od ubdate-a?
Hvala u napred!
Aleksandra