[slikom] Re: winamp problem i u tom smislu pitanje

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Oct 2013 22:33:02 +0200

    Zdravo Halide,

    Predpostavljam, ne garantujem da je problem nastao u podešavanju
panning, balans. Koristi prečice koje važe samo u Winamp-u za panning.
Control+alt+k, da postaviš panning na nula to jest sredina. Tada bi se zvuk
trebao čuti na obadva zvučnika.
Control+alt+j, panning je za nešto više jači na lijevoj strani.
Control+alt+g, panning je isključivo na lijevoj strani, slušaš samo na
jednom zvučniku.
Control+alt+l, panning je nešto jači na desnoj strani.
Control+alt+č, paning je još jači na desnoj strani ili potpuno na desnoj
strani.
    Dakle, control+Alt+k, postavlja paning u sredinu, ostali tasteri sa
lijeve strane ga pojačavaju lijevo i obrnuto,  tasteri sa desne strane
panning postavljaju jači na desnoj strani.
    ako nije ovo, piši pa da tražimo drugo rješenje.

    Pozdrav!