[slikom] Re: uređaji za snimanje

  • From: Miloš Pržić <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 Dec 2007 23:40:21 -0800

   Imaš diktafona namenjenih baš u tu svrhu. Čak i neki mp3 playeri imaju tu
mogućnost, ali zvuk je veoma nekvalitetan.
   Ja recimo imam Olimpusov Digital Recorder, on je stvarno fizički veoma
praktičan, ima samo 250 mb i snima u wav formatu, ali je zvuk veoma
kvalitetan, i kada je kvalitet zvuka podešen na maksimum snima dva i po
sata. Ali to je jedan od najnekvalitetnijih diktafona, imaš i mnogo
kvalitetnijih, i praktičnijih, koje možeš da koristiš kao profesionalne
snimače, mp3 playere, podsetnike, budilnike, i još ponešto..
   pozdrav!
          Miloš Pržić