[slikom] Re: upit moderatora

  • From: zvonimir 9a5dsz <zvonimir.stanecic4@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Sep 2013 17:11:49 +0200

Zdravo tomo,
moze biti da tvoj mail zavrsi u nezeljenoj posti gmaila.
ako imas podesen imap pristup u gmailu (mozzilli thunderbird), onda
mozes iz svog mail clienta pristupati nezeljenoj posti.
Tako se meni znalo desavati sa svim porucima sa nvda mialing liste i to
bas zna da bude gnjavaza. Najbolje je za sve mailove koje primas sa bilo
koje liste napraviti filter za poruke.
saalome/pozdrav/73,
zvonimir, 9a5dsz.
p.s. Ako ce trebati neko pojasnjenje, samo reci ovdje preko liste nista
privatno da mozda netko tko bude citao da zatreba odgovor i soluciju za
taj isti problem.