[slikom] Re: ubrzivač modema

  • From: "Edo" <slauf@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Mar 2006 01:04:14 +0100

Pozdrav svim listerima. Ja sam pisao o programu koji ubrzava skidanje s neta
i cuva sigurnosne kopie tako da se uvjek moze nastaviti skidanje odakle se
stalo.Ovaj se program zove download akcelerator i fazon je u tome sto
izvlaci maksimum od konekcie tako da u koliko downloadiras s njim onda on
otvori dosta portova na serveru s kojeg skidas s neta tako da izvlaci
maksimum od servera. Ja za ovo imam crack ali posto se na ovoj listi nemogu
razmjenjivati atagmenti onda cu ti taj crack kao i program poslati privatnim
imailom a da moze ovo proci kao atagment bilo bi mnogima od koristi jer vas
na zalost vecina ima dial up konekcie. Eto zamislite kako onda taj program
radi sa kablosvkim netom? Mislim pravo dobro. Mahanje iz Sarajeva.