[slikom] Re: ubrzanje/usporenje izgovora u Text Aloudu

  • From: "Apolo - BJ" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Mar 2006 22:54:17 +0100

Da li si pokušao da izvršiš promene tako što odeš u 'Options' pa u 'Voices
and Files Options', i tu sa Tabom do Tree View gde je lista sintetizatora,
strelica na dole, pa na deso kada želiš da otovriš određenu grupu
sintetizatora, onda strelica na dole da odabereš konkretan sintetizator, pa
onda ponovo pritiskaš Tabulator dok ne stigneš od polja gde čuješ da kaže
"procent". Prvi parametar je pitch (visina tona, drugo polje parametara je
za određivanje brzine, treće polje parametara je za određivanje jačine.
Unutar svakog polja strelicom gore ili strelicom dole definišeš vrednost u
procentima. Onda Tab ili Shit+Tab dok ne dođeš na button da te vrednosti i
taj glas postaviš koa difolt, onda Tabom odeš na OK i enterišeš.

To bi bilo to.

lp
Bata