[slikom] tražim savjet

  • From: Tomo Šitum <t.situm@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Nov 2010 09:01:14 +0100

dobro jutro svim listerkama i listerima posljednji nekoliko dana muči me jedan
proglemčić sa računalom.pokušat ću ga opisati pa ko imadne riješenje dame uputi
kako da ga riješim.

1  prviproglemčić je u outlook ekspresu jaws me ne obavještava koja je poruka
nepročitana prije mi je pod jednim naslovom bilo vise poruka i to me je jaws
obavjestavao a sad ne ne rade neke tipkovne kratice na primjer kontrol n za
novu poruku

2   drugi problem je prije sam sa tipkovnom kraticominsert razzmaknica otvarao
edit polje i tu upisivao ime grada od kojeg bi htio saznati vremensku prognozu
a sad mi to polje ne otvara.

3
  treći proglem je u skype on me je prije obavjestavao ko je onlajn a ko nije a
sad nije kad stisnem lijevi alt pojave se neke ikone koje ne razumijem tipkovna
kratica za tulz  meni alt t ne otvara nista.

Mislim da sve navedene teskoće su povezane i da je proglem jedan kojeg ja ne
znam svima unaprijed velika hvala