[slikom] Re: tehnoloski hendikep

  • From: Milan Nedeljković <milned73@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 28 Jun 2015 09:57:06 +0200

Subota, 29. jun 2002 - ponedeljak, 29. jun 2015.
Trinaest godina postojanja mailing liste "SliKom".

Nije tačno da si se rešio i ja sam imao isti problem na win-7 ultimate.
Morao sam prvo ad cleaner toolbarom da obrišem sve ogavne dodatke koji
se instaliraju ko zna kako i ko zna kad. Svaki program instaliram na
castom i strogo vodim računa o tool barovima ali opet ih je bilo brdo.
Posle sam instalirao i Malwarebytes Na žalost on je polu upotrebljiv sa
čitačima naime nije moguće pročitati skeniranu listu , tj listu na kojoj
se vidi šta je on detektovao kao zarazu te tako nije moguće ni otkačiti
ono što ne želite da se obriše. Obavezno briše myponi i everything.
tako da ako nemate pomoć videćeg lica morate se spremiti za ponovnu
instalaciju nekih programa. Nažalost našu niti jedan anti
spyware-malvare Nije u potpunosti kompatibilan sa čitačima.
Ostavio sam aktivnu Malvarebites zaštitu u realnom vremenu, i evo već
desetak dana sam miran od iskačućih reklama, da ne čuje zlo.
Eh da da napomenem odavno sam već imao instaliran
addblock plusali nije vredelo.

27.6.2015 u 23:56, Milan Dj je napisao/la:

Pozdrav!
Skini addblock plus za mozilu, instaliraj I rešio si problem reklama.