[slikom] Re: tapin radio

  • From: "halid" <halid.bajric@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Jan 2011 18:53:29 +0100

hvala ti puno.
  ----- Original Message -----
  From: Dobrinko D.
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, January 28, 2011 5:08 PM
  Subject: [slikom] Re: tapin radio

  Zdravo Halide!

  Skini aplikaciju:
  Microsoft .NET Framework 3.5 Service pack 1
  Sa adrese:

http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=ab99342f-5d1a-413d-8319-81da479ab0d7

  Kada ti se ucita ova stranica, pronadji "link download" i aktiviraj ga.
  Ukoliko ti za 30 sekundi nebude otvoren dijaloski prozor za preuzimanje,
dobices na toj stranici novi link pod imenom "Start download.
  Preuzmi dot net framework 3.5 i instaliraj ga.
  Mislim da ce potom u tapin radiju Jaws normalno citati.

  Dobrinko.D