[slikom] startup

  • From: "Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Mar 2006 22:28:29 +0200

Zdravo!

Ispravite me ako griješim, ali se meni nije pokazalo učinkovitim
isključivanjem nekih programa.

Ja sam, naime, u run dijalog upisao msconfig.

Otvorio se izbornik s tri opcije.
Uglavnom, birah drugu, koja je, mojim prijevodom rečeno, nudila selekciju
programa za podizanje sa sustavom.

Nakon toga sam sa tabom i ctrl+tabom pronalazio popis programa koji su imali
one check kutijice za čekiranje ili dečekiranje.

E, kad sam dečekirao neke programe, traženo je bilo restart, a nakon toga mi
windows preporuči da stavi sve na normalno. I bi to tako dok sve ne vratih
na prijašnje stanje.

Dakle, ako netko ima bolje/kvalitetnije rješenje, zanimat će me.

Pozdrav!