[slikom] Re: specifi folder

  • From: "Apolo - BJ" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Mar 2006 16:39:42 +0200

Aleksandra, odaberi tamo među kriterijumima za vrstu poruka koje treba da
stižu u jedan te isti folder da kriterijume bude
To:
dakle, kome stižu emailovi koje smeštaš u SLIKOM  folder. Onda, kada na onoj
sledećoj grui oepracija otovirš plje da upišeš tu adersu na koju se poruke
šalju, akoje će se kod tebe sve smeštati u jedan folde, napiši
slikom@xxxxxxxxxxxxxx

Time si definisala da sv poruke koje stižu na slikom, stignu u tvoj folder
pod imenom SLIKOM.
Kada, recimo, Marija piše tebi, poruka će se smestiti u Inbox, a kada piše
slikomu, onda će ta prouka stići u tovj slikom foler.

lp,
Bata