[slikom] social eyes - pitanje

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 23 Dec 2013 22:40:30 +0100

Pozdrav,
Krenuvsi danas da preuzmem gw conect preko stranice www.gwmicro.org
sasvim sam slucajno naletio na program iz subjekta.
Koliko ja razumijem engleski to je kao nekakav program koji je
pristupacni facebook da tako kazem.
E sad, da ne duljim imam pitanja za vas koji ste to eventualno isprobali
ili cete tek sad...

Skinuo sam setup.exe, pokrenuo ga i on izvrsi download programa a zatim
mi javlja gresku koja kaze initializing authorisation eror. Kao kaze da
mi treba valjana autorizacija za instaliranje. Sta bi to moglo biti, je
li potreban window eyes citac ekrana na sustavu ili je nesto drugo.
U opisu pise da je kompatibilan sa ponatim citacima zaslona...

pozdrav,

Alen