[slikom] Re: [slikom] prenošenje poruka

  • From: "Veki" <zumbul@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Sep 2004 15:24:35 +0200

Zdravo Vera

Evo da pokusam da ti pomognem da rijesis problem iako ni ja nisam bas nesto
strucna. Dakle kad zelis da premjestis neku poruku u neki folder, dodji na
tu poruku koju zelis premjestiti. Onda pritisni aplications i onda slovo v.
Onda idi strelicom dok ne dodjes do togfoldera. Tu pritisnes enter i to je
to. Eto nadam se da sam ti uspjela objasniti.
Veliki pozdrav za sve.