[slikom] Re: [slikom] Trebam pomoć

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Aug 2014 12:52:57 +0200

    Zdravo svima,

    Zgodna je ovo prilika da se da neko dodatno objašnjenje oko instalacije
ili nadogradnje programa. Obično vas nauče kako treba pritiskati taster TAB
do "next" pa aktivirati Enter ili space. Ispravno je da se mora pročitati
kompletan sadržaj u dijaloškom prozorima tokom instalacije ili nadogradnje.
Fokus u tim dijaloškim prozorima nije uvijek na prvoj kontroli ili opciji.
Dakle, ako pritišćete samo TAB do "next" pa Enter, možda ste propustili
neke opcije.
    U slučaju instalacije ili nadogradnje Skype, to je ovih dana više nego
aktuelno, postoje dvije opcije tokom nadogradnje. Jedna je da se podesi da
u vašem defaultnom brovseru početna strana bude MSN.COM a druga je da vam
defaultni pretraživač bude binsearch ili neki drugi. Obe opcije po defaultu
su uključene, čekirane. Dakle, ako slijedite pravilo taster TAB do "next"
onda ćete obavezno ove dvije opcije instalirati. Ako slijedite pravilo da
čitate kompletan sadržaj dijaloških prozora i dečekirate te opcije, onda
vam se ovo neće desiti.
1.     Insert+b, čitaj sadržaj dijaloškog prozora.
2. Insert+Alt+w, virtualizacija prozora pa pročitati sadržaj.
3. Taster TAB ili TAB+Shift  pa pročitati sve opcije a ne samo one do next.
Ovo je najčešća greška.

    Pozdrav,

    Gradimir