[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Skype i govorna pošta

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 1 Oct 2011 08:27:49 +0200

    Zdravo Bada,

    Ne znam zašto je loš snimak, ja nisam nešto posebno uočio razliku između
snimka i govora. Inače Skype je izgleda omogućio da se sada svakom može poslati
govorna pošta. A ovo aktiviranje opcija za govornu poštu samo omogućava da vi
uradite podešavanja kada će se i kako aktivirati govorna pošta te da snimite
svoj glas. Zato i oni koji nemaju aktiviranu govornu poštu neka pogledaju na
"History" da li je neko ostavio govornu poštu. Inače kada stigne govorna pošta
Skype će se oglasiti posebnim zvukom kao i kada se startuje ako su stigle neke
govorne poruke, takođe se čuje taj zvuk.

    Pozdrav!

From: "Bada Bokša" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Skype i govorna pošta

Pozdrav!

Ovo je po meni jako zgodno ibas mi se svidja.
A svidja mi se zato sto mi ne mora stalno biti Skype ukljucen, ili ako i
jest, ne moram se javljati ako sam s necim drugim zauzeta, zato sto dobijem
informaciju mailom da me je netko zvao, sto znaci, mogu se sad komotno
ukljuciti samo po potrebi a opet imam informaciju about new voice mail.
I sad mogu zzaboraviti na CallGraph, ExtraLabs Skype Recorder, KishKish.SAM,
MP3SkypeRecorder, Pamelu, i ostale programe za snimanje.
Ima jedna stvar koja mi jos nije jasna.
Kad otvorim neciju govornu poruku, cujnost je prilicno losa, ponekad je
poruka i nerazumljiva.
Znas li ti mozda razlog tomu?
Volume mi je dignut na 100%, a i nemam problema sa zvukom dok pricam s nekim
na Skypeu, Palu, Messengeru, i td.

Chat soon,
Bada.