[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Opet potrebna pomoć

  • From: Dragan Lazić <ladrnis@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Jun 2005 16:03:33 +0200

Gordane, hvala ti na pomoći.
Verujem da će sada biti kako treba.
Pošto izvrsno poznaješ ovu problematiku, slobodan sam da te pitam i sledeće:
Kada hoću da otvorim out look, postavlja mi pitanje Koji nalog odnosno
korisničko ime želite i sam kaže da je korisnički nalog jedan, što znači da
nema više;
Zatim, pritiskom na tab kaže da će biti zaštićen od virusa ali da će out look
raditi neispravno, i check;
Ja to odčekiram i sledećim pritiskom na tab dolazi na ok tu enterom ili
razmakom i tek mi tada otvara out look.
Trudio sam se da budem što jasniji.

    Unapred ti hvala i puno pozdrava iz grada na Moravi