[slikom] Re: [slikom] Pomoć u vezi jawsa

  • From: Darko Pogačić <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Nov 2010 19:50:04 +0100

Pozdrav Sofija!
Što se tiče extenzija, to nema veze s Jawsom, nego su Vama sakriveni poznati
tipovi extenzija u samom sustavu Windows.
Otvorite Control Panel iz početnog izbornika, ili pritisnite kombinaciju
tipaka Windows+R, i utipkajte control pa enter.
Zatim pronađite opciju Folder Options (Mogućnosti mape), pa s tipkama
Control+Tab stanite na karticu View.
Potom jednom tipkom Tab, i završit ćete na stablu, koje prikazuje određene
odrednice za mape i datoteke.
Potražite Hide extensions for known file types-ON , pa ovdje jednom
pritisnite tipku Razmak.
Čut ćete Hide extensions for known file types-OFF.
Potom tipkom Tab prošetajte do naredbenog gumba Apply, pa potom pritisnite
razmak, ili Enter tipku.
Potom ponovno Tab-om do OK, pa Enter, ili Razmak.
Zatvorite Control Panel, i to vam je cijela procedura.
Srdačan pozdrav
Darko Pogačić

----- Original Message ----- From: "Safija Jahić" <safija.ja@xxxxxxxxx>