[slikom] slep i šlep služba

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 May 2015 11:46:57 +0200

Zdravo svima,

Ima li neko na ovoj listi da se koristi Google-ovom uslugom "Alerts" i
da je definisao pojam slep? Ovo svakako može biti samo neko iz Srbije. Imam
konkretan problem. Kod pretraživanja na Google mi nikada neće zamjeniti
riječ "slep" sa "šlep" ali u definisanju pretrage kod usluge alerts to mi
se dešava.
Sam Google u svom helpu nema objašnjenje za ovo. Pokušao sam upisivati
slep među znakove navodnika, pokušao sam sa upisivanje slep pa minus šlep
ali ja skoro da svaki dan dobijem po neko obavještenje o šlep službi u
Beogradu, Srbiji i slično.
Za one kojima je ova terminologija eventualno nejasna, podsjećam da se
o ovom već ranije pisalo na ovoj listi. Google alerts je usluga koju možete
koristiti da vam se, zavisno kako ste definisali, tokom dana, sedmično i
slično šalje email poruka sa rezultatima traženja za određene pojmove.
Umjesto da ja otvaram Google svaki dan i upisujem da li ima novih rezultata
za reč, slep, slepih i slično, ja definišem alerts a Google meni sam šalje
obavještenja kada se pojavi neki novi rezultat. Pošto sam definisao da mi
se takvo obavještenje šalje jednom u toku dana, onda se u toj poruci nađe i
po nekoliko novih, uvijek samo novih rezultata.
Naravno da nisam mogao izbjeći da mi se šalju rezultati o slepim i
slijepim miševima ali ovo sa šlep službom baš ne ide nekako. I kada već
napisah, slepi miševi, tek da napišem da sam primjetio kako se često u toku
jednog dana pojavi više rezultata o slepim miševima nego o slepim osobama
na web stranama koje su na Srpskom, Hrvatskom i srodnim jezicima.
Za one koje ova usluga interesuje, više detalja i sva podešavanja mogu
se naći na linku: https://www.google.com/alerts

Pozdrav, Gradimir

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom