[slikom] Re: slabovidni korisnici

  • From: Enida Skaljo <enida.skaljo@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 19 Nov 2010 11:08:47 +0100

Pozdrav, Nikola!

Meni osobno ovaj kontrast bijelo na crnoj pozadini ne odgovara.
Povremeno koristim Win Magnifier, a inace postavim font na Velika ili Vrlo
velika slova. Rezoluciju zaslona postavim na 800 x 600.
U shemi boja mi recimo najbolje odgovara srebrna.
Ali kako je Gordan spomenuo, sve ti je stvar osobnog odabira..

Pozdrav,
Enida