[slikom] skype 5.0

  • From: "Dusan Zoric" <dusanzoric@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Jan 2011 09:37:56 +0100

pozdrav, muci me skype 5.0, juce sam instalirao novu verziju skaipa, sta se
desava, sa stare trojke na peticu presao, ali kako sam instalirao skaip radio
je dok nisam instalirao skriptu za jaws 4.1, od tada mi pise stalno unkman
funkction, skype, itd, nemogu nikako resiti ovaj prblem, sta raditi, da li mu
ova skripta odgovara, kako resiti ovaj problem a ne bi da se vracam na trojku
jer je petica po ljudima koji je koriste i sa liste neuporedivo bolja od
trojke. ako neko ima resenje neka mi pomogne zeleo bi danas da to resim ako je
ikako moguce, pozz.