[slikom] skipe 3.5

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Sep 2007 14:50:45 +0200

Pozdrav svima. Kada sam otvorio ovaj program i pritisnuo taster, "tipku" alt,
strelicom u desmo nasao sam bez prvog aktiviranja file, a onda redom acount,
call, chats, view, tools, system, i help.
   Cuo sam, da se iza  view, nalazi mogucnost contacts, ali te mogucnosti kod
mene nema.
   Da li neko zna zasto, i na koji nacin mogu uneti nove kontakte?
  Nadam se da sam potencijalnim pomocnicima, da me nesto novo nauce, bio
dovoljno jasan.
   Izvinjavam se ako redosled mogucnosti nisam poredao bas onim redom kako idu,
jer sam ih ispisivao iz glave.
   Pozdrav jos jednom, i svima koji budu pisali na ovu temu unapred
zahvaljujem.