[slikom] Re: skidanje odredjenog dela stranice sa sitea

  • From: Miloš Pržić <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Jun 2008 01:47:48 +0200

   Zavisi. Jedan tekst ili članak možeš da skineš tako što sa alt f otvoriš
file meni, pa dole strelicom do save as, enter, napišeš ime fajla, tabom do
save in, strelicama odabereš gde ćeš da sačuvaš tekst i enter. E sad,
rečenica, pasus. Možeš da selektuješ reči, ctrl shifr i strelica desno, kad
selektuješ sve potrebne reči iz rečenice, kopiraš sa ctrl c, i sa ctrl v
zalepiš u neki drugi tekst, ili neko prazno edit polje. Pasus možeš da
obeležavaš komandom ctrl shift dole.
   Veliki pozdrav!
         Miloš Pržić
msn: milos.przic@xxxxxxxxx