[slikom] skeniranje!!!

  • From: Anesa <nesima@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Jun 2005 17:39:47 +0200

Pozdrav svim listerima i listerkama!!!
Moze li neko da mi pomogne da rijesim slijedeci problem? Kada zavrsim
skeniranje nekog texta i sa ctrl+f2 snimim ga u text formatu uvijek mi ga
otvara u Notepadu i poslije toga moram izaci iz My Document, ponovo se
vratiti u njega i napraviti konverziju u Word. Napomonjem da sam čekirao
opciju da uvijek koristim Word za tu vrstu dokumenta. Takodjer vas
obavjestavam da sam skenirao knjigu     Roberta Ludluma Put u Omahu, pa ako
je neko zainteresovan da je procita neka se javi rado cu  mu je poslati.
POZDRAV SVIMA OD DŽEMALA!!!