[slikom] simbian lista ne radi

  • From: "Nenad Simic" <siman@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 May 2011 19:44:39 +0200

Izvinjavam se što odstupam od teme liste. Pokušavan na simbian listu od juče
da pošaljem email ali ne ide . Poruka je u mom sentu ali ne stiže na listu.
O čemu se radi.
----- Original Message ----- From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxxxxx>
   From: Hamdo Kentra
   To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
   Subject: [slikom] linkovi za slusanje konferencije

    Pozdrav svima,

   Direktan prenos
prve balkanske konferencije o asistivnim informatickim tehnologijama za
slijepe
   Fruska gora2010 god.
   mozete slusati na linkovima ispod. Kraj citata orginalne poruke.

Kasnije se na ovoj listi vodila rasprava o kvalitetu prenosa i svemu šta je tamo bilo. Bilo je i tehničkih problema a za koje se nije znalo sve dok se nije došlo na Frušku goru. Sve poruke na ovu temu su dostupne u arhivi liste "SliKom"
pa možeš vidjeti detalje.

Primjer broj 2. Edukacija.

   From: Hamdo Kentra
   To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
   Subject: [slikom] linkovi za slušanje trening eholokacije

  Pozdrav svima,

Centar za slijepu i slabovidnu djecu i omladinu Sarajevo.
Organizuje četvorodnevni trening eholokacije koji će voditi
Daniel Kish i  Tom de Witte.

Radilo se o treningu na kome su učestovali treneri i peripatolozi iz: Beograda, Zagreba, Budimpešte, Skopja, Sarajeva i slično. Dakle iz prostora bivše Jugoslavije i nešto više. Ako ovo nije bilo edukativno, onda ne znam šta je to moglo biti edukativno jer ako su interes imali da dođu svi peripatolozi i
treneri iz regije onda to valjda dovoljno govori.

Primjer broj 3. Interakcija

  Pozdrav svima,

Radionica IKT asistivne tehnologije, moći će se pratiti i na računaru putem
direktnog audio prenosa.
U drugom dijelu ove poruke je plan rada radionice.
Link preko koga se mogu pratiti predavanja je:
http://dl.dropbox.com/u/10780115/Konferencija/12232685/OK.htm

Prenos:
IKT asistivne tehnologije
Zakazan je u terminu:
Od: 22. novembra 2010, 09:00
Do: 23. novembra 2010, 18:00
Tokom ove radionice slušaoci su mogli postavljati pitanja. Dakle bilo je interakcije. Čudi me da si onda napisao ovakvu poruku, biće da je tebi trebalo ovo kao neki uvod za ostatak poruke a koji po svom sadržaju nije za ovu listu. Zato sam kao moderator i reagovao a zanimljivo je da se kao sagovornika našao onog istog člana kojeg si i tog marta imao i kada ste obadvojica dobili no-post.

Ja lično mislim da je ovaj audio informativni servis dobro rješenje. Priznajem, ni mene mnoge vijesti ne interesuju. Ja popodne i uveče nikada neću da slušam vijesti vezane za politiku a njih nekako najviše tada ima. Ovaj servis samo kupi vijesti koji se objavljuju na preko 100 različitih web strana. To što među njima nema vijesti o aktivnostima slijepih je druga stvar. Isto tako mislim da svako rješenje kojeg urade slijepe osobe prije svega treba od slijepih da bude podržano kako bi mogli očekivati da to i drugi podrže. Svako ko misli da može napraviti bolje ja ću ga lično podržati a vijest može uvijek o tom objaviti na ovoj listi naravno bez onog dodatka šta se radi u nekoj organizaciji slijepih
jer to nije tema ove liste niti je ovo lista neke organizacije.

     Pozdrav od Gradimira

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6089 (20110502) __________

http://www.eset.com

database 6089 (20110502) __________