[slikom] Re: seckanje an readera

  • From: "Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Mar 2006 07:31:46 +0100

Zdravo Viktore!

Ja rabim verziju od 9. veljače ove godine.

Kao što je Saša jednom napisao, kvaliteta je popravljena, sjeckanje je
smanjeno gotovo ga i nema; hrvatskoj je verziji dat jasniji naglasak, a
jedina mu je zamjerka što ne poštuje uvijek pravilo o pokušaju čitanja
riječi stranog porijekla, engleskog, na svim mjestima.

Imao sam sreću da ovu verziju skinem na jednom mjestu gdje je adsl.
Nadam se da ćeš i ti moći to učiniti?

Slažu li se oni koji su anreader od 9. veljače testirali sa mnom?