[slikom] Re: savet

  • From: "dobrinkodavidovic" <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Sep 2009 21:49:37 +0200

1. Link za avast je:

Espeak nije čitač ekrana nego govorna sintezakoja se može inkorporirat u čitače ekrana kao što su npr: komercijalni jaws, ili free odnosno besplatni nvda u kome je espeak difoltna sinteza.

A kakvog je kvaliteta, pitanje je potreba i ukusa, tj zahtjeva korisnika.

Ja lično mogu reći da je korektani kad nebi imao mogućnost da koristim druge sinteze nanačin na koji ih koristim bio bi sasvim zadovoljan. U svakom slučaju preporučujem ti da ga isprobaš i uz malo privikavanja biće ok.
pozdrav od Dobrinka!
----- Original Message ----- From: "dj Nidza" <dj.nidza.stojsic@xxxxxxxxx>