[slikom] rapid share premijum

  • From: "Pavle Kojic" <kojic.pavle@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Apr 2011 18:58:55 +0200

Pozdrav.
Naime uplatio sam premijum nalog na rapid share.
Interesuje me koji program je najbolji da se kopiraju rapidovi linkovi kako bi
ih sve skinuo posto ima nekih stvari za skidanje koje imaju jako puno linkova?
Ako bi neko i objasnio za dati program i korak po korak kako se sa njim radi
instalacija, dalja podesavanja i sve sto treba jer nisam se do sada sretao sa
tim.
Znam da je proslih meseci skraja prosle godine o rapidu dosta polemisano na
ovoj listi ali ja tada nisam to ispratio pa se izvinjavam ako ce ovo za nekoga
biti suvisno.
U napred hvala svima na odgovorima.