[slikom] radna povrsina

  • From: "Dragan Selenic" <d.selenic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Apr 2011 02:53:01 +0200

zdravo svima

Kad pritisnem precicu "insert+f10" dobijem listu pokrenutih aplikacija.Slicno
ili isto dobijem kad pritisnem precicu "windows+tab" ,tj. pokrenute aplikacije
u task baru.U spomenutim situacijama problem je sto mi se "radna povrsina"
pojavljuje na vise mesta kao pokrenuta aplikacija.To mi otezava rad i usporava
kretanje u sistemu.Kako bi ovo visestruko pojavljivanje "radne povrsine" mogao
da eliminisem ili bar da smanjim.Jos jedna dilema ,pri koriscenju precice"
alt+tab".Iako imam otvorenih deset prozora pomocu precice "alt+tab"  vrtim se u
dva do tri prozora.Da li se moze podesiti da se sa "alt+tab" krecem po svim
otvorenim prozorima.

unapred hvala na mogucim odgovorima Dragan