[slikom] Re: quentin play room

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Apr 2011 22:28:48 +0200

Kad smo vec kod ovoga programa za slijepe ja sam ga instalirao prije mjesec
dana i nikako na njega ne mogu da se spojim. Kada udem u njega i kada tabom
dodem na connect i kada na to stisnem razmaknicu automatski me izbaci sa
servera. Molio bih kako da rjesim ovaj problem jer otkad sam instalirao ovaj
program s njim ne mogu nista jer se ne mogu spojiti na tu stranicu za slijepe
kada dodem na connect.

boris bjedov