[slikom] Re: program za Download

  • From: "Marjan Janev" <janev@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Jun 2005 22:50:20 +0200

Zdravo,
I ja preporuchujem FlashGet jer je stvarno dobar, a ja ga koristim svaki
dan. Medjutim postoji jedan mali programchic koji se zove meta download
express kojeg ne mozhesh startovati samostalno kao FlashGet ali se
automatski aktivira kad got krenesh neshto da skidash. Naravno ima rezume.
Radi odlichno sa JFW, al sam mu zaboravio adresu, nazhalost. Ali se valjda
lako mozhe pronaci preko google-a.
Pozdrav,
Marijan