[slikom] problemi u skypeu 6.9

  • From: marko jocic <markojocic1985@xxxxxxxxx>
  • To: slikom <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 09 Oct 2013 18:58:13 +0200

postovani listeri i listerke.
instalirao sam bio skype 6.9 i sve je bilo u redu.
ali onda sam nesto cackao i sada nece da mi pokazuje facebook kontakte.
ja sve lepo povezem i upisem u polja sto trazi ali uporno nece pa nece.
on se kao poveze ali neda mi listu prijatelja sa facebooka.
uporno mi kaze povezite se ponovo sa facebookom.
da li mi moze neko pomoci na koji nacin i gde u faceu ili u skypeu moze
biti da sam ocekirao pa da mi neda saradnju facea i skypea.
u napred se svima zahvaljujem na pomoci.
s postovanjem marko jocic