[slikom] problem u wordu

  • From: "Marko Jocic" <jocic85@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Dec 2006 13:29:11 +0100

Postovani listeri i listerke sa liste.
Imam jedan problem u wordu kad otvorim word on mi kaze macrosoft word dokument
1 print normal stajl  pa edit kako da iskljucim da mi govori to normal stajl
jer i kad pustim da mi cita ceo tekst pomocu insert+strelica dole on mi cita i
ono sto je sa strane tj. ono sto se sa tabom pritiska pa kad se pritisne tab on
kaze 3 centimetara pa4 i tako dalje kako to da iskljucim da ne izgovara kad
pritisnem kombinaciju tastera insert+strelica dole da mi cita ceo tekst.
U napred hvala.