[slikom] problem sa skajpom

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 Oct 2011 14:52:25 +0200

Vec sam govorio da osobe koje sam unio ovih dana na skajp listu za svaku od
njih javs kaze: "this person has not shert". Objasnili ste mi da me te osobe
nisu prihvatile i da moram cekati dok me ne prihvate, ali mi nije jasno: covjek
s kojim sam se prije cuo preko skajpa javs bi govorio ofline ili online, a sada
neke osobe mi govore da njima javs cita ofline i online kada dodu na moje ime,
a meni za te osobe cita this person... Kako rjesiti ovaj problem? Da li su me
osobe maknule ili novija verzija skajpa moze praviti probleme?