[slikom] Re: problem sa explorerom

  • From: Darko Milošević <daremc86@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 May 2015 12:45:00 +0200

Kao što sam ti i sinoć rekao Aurika, može se desiti da Jaws jednostavno
postavi kursor nigde, tj, ne dodeli mu fokus, i ne mora biti nužno da nakon
zatvaranja programa kursor bude na desktopu.

From: "Ninoslav Stankovic" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>

Hajde da onda prosirimo temu i u paketu mozda resimo vise problema xd
Ja uopste ne mogu da se vratim na prethodnu stranicu sa backspace,
iskljucivo to radim sa alt i strelicom levo... Vrlo cesto imam strasne
probleme sa vracanjem na prethodnu stranicu, jer konstantno obnavlja
stranicu na kojoj se nalazim, nikako nece da se vrati na, recimo,
Google stranicu sa rezultatima..
Naravno, rec je o IE11.

Koristim I e 11 i dešava mi se da kada hoću da zatvorim program ne mogu
da
izađem na desk top.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom