[slikom] Re: problem sa dzozom

  • From: "Dusan Radinoski" <rdule2000@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Oct 2011 19:13:26 +0200

zDRAVO nARCISE!:)

kAO I TI, I JA SAM NA wINxp, ALI ZA RAZLIKU OD TEBE, JA KORISTIM jfw11 I
VEOMA SAM ZADOVOLJAN, TAKO DA BIH TI PREDLOZIO DA PREDJES NA NJEGA;ALI,
NIKAKO NE STAVLJAJ jfw12 JER ON NIJE OK RESENJE ZA xp MADA MOZE I NA NJEMU
DA RADI... jfw10 JE SA,O PROTRCAO KROZ MOJ pc, jfw07 SAM KORISTIO JAKO DUGO
(CAK MI JE I SAD INSTALIRAN I ON), TAKO DA SAM SIGURAN, DA CE TI SA jfw11 NA
xp BITI JAKO LEPO...

aKO NEMAS jfw11, ZVRCNI ME!

sVAKO DOBRO,
dUSAN rADINOSKI,