[slikom] Re: problem sa Dropboxom

  • From: "Zoran radisavljevic" <zoran027@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Jan 2011 18:14:29 +0100

Trebalo bi da bude manje podizanje.

From: slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On
Behalf Of Lorijan Popi
Sent: 10. januar 2011 17:59
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [slikom] Re: problem sa Dropboxom

Koliko li vremena treba da datoteka bude podignuta? Probao sam i nece, mada je
proslo vise od 48 sata od kako sam datoteku iskopirao u Pablic fascikli.

Dolazimo na to da li treba svo vreme da mi racunar bude ukljucen za vreme
dizanja i kada se datoteka skida?

Isto tako, me zanima da li postoji nacin da se sazna kada je dati materijal
podignut, pored onog sa neuspesnim ili uspesnim skidanjem.