[slikom] Re: problem - mozila i plugin

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanpopi@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Sep 2013 18:39:00 +0200

Zdravo Nikola, Hvala ti na dobroj volji da mi pomognes kod mog problema sa
pluginom u Mozili. Pokusao sam vise puta da radim po tvojim uputstvima,
medjutim imam Mozilu na srbskom jeziku i nisam se bas snasao. U onoj listi
mogucnosti nisam mogao da prepoznam koja se opcija odnosi na plugin pa sam kod
svake isao tabom da nadjem gumb Check to see if your plugin are up to date.
Ali tog gumba nisam nasao, mada je taj deo uglavnom na engleskom. Imas li ideju
kako da ovo resim?
Izvini zbog uznemiravanja.
Srdacan pozdrav,
Lorijan