[slikom] problem 4shared

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanpopi@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Jul 2010 19:47:59 +0200

Pozdrav!
Imam problem sa 4shared od kada mi je instalirana verzija ovog davaoca usluga
koju mi je sam server ponudio. Naime, od onda kada otvorim "No virus detected"
i sacekam da prodju dati sekundi ponovo se pojavljuje odredjen broj sekundi
koji se ne smanjuje. Pokusao sam da ipak preuzmem materijal koji zelim, ali
bezuspesno. Prijatelj koji vidi mi je rekao da je u pitanju Java i da mi Jaws
vise ne cita putanju na koju treba da lupim enter za preuzimanje. On mi je
instalirao program koji je Gradimir preporucio nedavno na Slikom-u ali i dalje
ista prica.
Probao sam sa Jaws 7 i sa Jaws 10 bez rezultata. Kako da resim ovaj problem?
Unapred hvala.
Lorijan