[slikom] Re: pozivanje preko facebooka

  • From: Rajko Knezevic <knezevic.rajko77@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 7 Nov 2013 03:06:20 +0100

to je program koji omogućava da pozivas preko facebook  na drugi
facebook. besplatno je. ako nemas preuzetu aplikaciju kada otvoris
prozor za chat tu klikni na video I sam će ti ponuditi da instaliras
facebokvideo kol.. to mora biti instalirano da bi pozivao. ako ti
nesto ne bude jasno mozes mi se privatno obratiti na kspe
rajkoimarko
uzdravlje