[slikom] potrebna pomoc

  • From: "Veki" <zumbul@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Sep 2004 14:58:10 +0200

Cilj liste ?SliKom? je da okuplja slijepe i slabovide osobe koje koriste
kompjutere sa èitaèem ekrana ili sa Brajevim retkom, a koji govore neki od
ju?noslovenskih jezika. Lista je otvorena za sve koje ova oblast zanima ili
koji mogu na neki naèin da pomognu.

Pozdrav svima
Imam jedan problem pa ako neko zna o cemu se radi, molim da pomogne. Kad odem
na internet umjesto moje glavne stranice pojavljuje se Slovenacki jezik.
Pokusam da ga sklonim i opet ne ide. Sta god drugo da pokusam otvoriti uvijek
se pojavljuje Slovenacki jezik. Kako to da sklonim i sta da uradim?
    Unaprijed hvala i ako moze pomoc sto prije.

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr