[slikom] Re: pomoc u windows registry

  • From: "NINO" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Nov 2010 20:20:14 +0100

Tesko da ti to neko moze reci, jer registry ima stotine foldera kako
sistemskih, tako i onih vezanih za uredjaje i aplikacije... Najbolje ce biti
da preinstaliras sistem i da ubuduce bez poznavanja onoga sta se sme, a sta
ne sme cistiti iz registara nista na svoju ruku ne cackas... Uopste mi nije
jasno kakva ti je to manija sa registrima poslednjih nekoliko dana, ko li ti
je cime napunio glavu u vezi ovoga...