[slikom] Re: pomoc

  • From: "atanas ristov" <atanas.ristov@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Jun 2011 16:23:50 +0200

tocno je to da ja imam ostatak vida ali ja nikad ne koristim maus jer moj
ostatak vida mi ne omogucava to.
imace sam program ima svoje skripte koje mozes ih naci u options meni na
poslednom opcijom.
ovaj program ima nad 300 precice odnosno kao sto kazemo skripte.
precice su sasvim iste sa programom san forch koji kako sam upoznat koriste
mnogo od slepih.
pozdrav!