[slikom] Re: pomoC! winmail mi nece spremati privitke!

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 10:35:04 +0200

    Zdravo Miroslave,

    Da li te iste attachmente koje nemožeš snimiti na disk možeš otvoriti dok
si u poruci, da li uopšte možeš pristupiti attachmentu? Ovdje mislim na
prečicu: Insert+a, da li ti ona pokazuje da postoji attachment. Da li ovo važi
za sve attachmente? Recimo za .txt, .doc, .html, .zip i slične attachmente ili
samo određne attachmente.
    Najčešći razlog za ovo je podešavanje na kartici: "Security" i opcija:  "Do
not allow attachments to be saved or opened that could potentially  be a
virus." Ovo ne treba da je čekirano jer ako je čekirano onda se nemogu otvoriti
ili snimiti attachmenti koji bi mogli u sebi imati i viruse. Ako je ovo ipak
čekirano, onda se mogu snimiti i otvoriti samo oni attachmenti koji u sebi
nemogu imati virusa, recimo takvi su .txt fajlovi. Svaki arhivirani attachment,
ma šta da se u njemu nalazi, čak i .txt fajl je po ovom podešavanju ako je ono
uključeno, attachment koji bi mogao da ima viruse. Zato pogledaj je li ovo
uključeno.
    Pozdrav, Gradimir.