[slikom] Re: plugin za winamp

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Mar 2006 02:34:08 +0100

Pozdrav svima!

Ovi pluginovi bi svakako mogli biti dobro rjesenje i kod preslusavanja ovih
nasih novih casopisa koji nam odnedavno dolaze na CD-u u .mp3 formatu bas
zbog nekih njihovih tehnickih manjkavosti. Uz pomoc tih malih cudesa koje
sam i ja nekad imao stvar se moze puno ugodnije slusati. Zato molim Slobu da
mi sva tri ova plugina koja je dobio posalje na Private mail ako isti nisu
nesto pretjerano veliki za slanje s obzirom na konekciju sa kojom se koristi
prilikom Uplouda.

Thanks!

David