[slikom] Re: pitanje za nvda remote acces

  • From: Danijel Baričević <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 May 2015 09:40:33 +0200

Vidim da ima blentavih komentara pa ću ti ja odgovoriti.
NVDA Remote je dodatak, addon, koji je još u razvoju, sa perspektivom da
postane izuzetna stvar za sve one koji pružaju i one koji primaju
podršku na daljinu, a koriste se čitačem NVDA.
Uz pomoć tog dodatka moguće se je spojiti na tuđe računalo, poput team
viewera i jaws tandema, s tom razlikom da radi puno brže i efikasnije
nego ovi spomenuti servisi. Odaziv je trenutačan, sve se odvija brzo i
fluidno, a onaj koji radi s tuđim računalom ima osjećaj kao da radi za
svojim.
Za projekt su skupljeni novci u rekordnom roku, a kada dodatak bude
gotov, odnosno u stabilnoj verziji, vrlo vjerojatno će biti besplatan.
Za sada ga mogu koristiti beta testeri.

lp

Danijel Baričević

Twitter: @baricdan

28.5.2015. u 22:27, sead je napisao/la:

pozdrav ljudi dali je ko čuo za ovaj program jasam nedavno saznao
zapravo ovo je za nvda ali je nešto kao teamviever
pa pošto je ovo lista za početnike zanima me dali je ovaj program
besplatan i kako ga mogu nabaviti

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom