[slikom] Re: pitanje u vezi snimanja u text aloudu

  • From: "Apolo - BJ" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Mar 2006 17:13:40 +0100

A CTRL sa F10 ce zaustaviti potpuno citanje u realnom vremenu, sot opet
postavi glas na difolt postavljen glas. CTRL sa F8 je pauza, ali ne
iskljucuje odbrani glas, jer odabrani glas koji cita ne mora da bude onaj
koji je postavljen kao difolt glas. SHIFT+TAB     prebaci na ime otovrenog
fajla u Text Aloudu a onda TAB ne vraca na tekst koji citamo vec ide od
opcije do ocpije, a prva bude lista glasova koje imamo (SAPI 4 i SAPI 5( i
tu se kursorskim tasterima gore ili dole moze odabrati zeljeni glas a da se
ne mora ici u meni 'Options? i tamo menjati glas.

Ja sam jednom prilikom napravio omasku, pa sam zato hteo od tebe da cujem da
li se odabrani glas, koji nije difolt, zadrzi i pri konverziji. Ja sam nesto
slusao u realnom vremenu i umesto da to zaustavim sa CTRL+F8, dakle sa
pauzom, ja sam ga sa CTRL+F10 totalno zaustavio, to jest, sklonio odabrani
glas i vratio na difolt glas (to sve Text Aloud sam uradi) i onda sam dobio
output fajl sa glasom koji nisam zeleo.

pozdrav,
Bratimir