[slikom] Re: pitanje oko bios-a

  • From: alen <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 16:37:32 +0200

dakle, to je model hpg 62 notebook pc, on kod paljenja na kuleru ispusta
jaki zvuk od pocetka, mislim, kolko sam vidio to je tako kod vecine
njihovih modela. Moguce da se malo vise grijao u zadnjih par dana. Danas
sam instalirao jedan program koji me trazio restart i kad sam stisnuo
restart od onda vise ne pjeva nista...
Citam na nekim forumima, da bi moglo biti do blokade biosa i da se to
rjesava tako da se izvuce litionska baterijica sa maticnjare i onda se
to kao rijesi, a sad, nisam bas neki strucnjak da otvaram laptope,
jedino pc racunala.

>>> 4. RSS/feed: http://www.slikom.info/feed.xml
>>> 5. Podcast: http://www.audio.slikom.info/feed.xml