[slikom] Re: pitanje

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 31 Aug 2014 23:32:00 +0200

Pozdrav,
postoji nesto sto se zove clasic start. Taj programcic se instalira na
windows 8.1 i funkcionira u priincipu isto kao start meni u win 7 ili
xp, ja sam ga svojevremeno testirao i koristio jedno krace razdoblje i
bio sam sasvim zadovoljan s njim, no, osobno mislim da mi je lakse
klasicno sucelje win 8.1 koje me podsjeca na sucelja pametnih telefona
sa androidom i ios-om pa mi je onda samim time i lakse koristiti isto.
Ne znam tocno gdje se moze skinuti taj program ali ja sam ga dobio na
jednoj stranici, al nemogu se nikako sjetit kojoj.

Alen